Micke, Anders and Kalle goes Thai

2006-04-10

Hittills struket från packlistan...

Klockan börjar bli lite för mycket. Jag har plockat fram min gröna ryggsäck i grannyans mer orangea detaljer men inte hunnit packat ner allt för mycket ännu. Men innan kvällen är slut så ska det viktigaste iaf vara på plats är tanken. Med lite tur ska jag dess utom hinna med att diska och plocka undan lite här hemma men vi får se hur det går med den saken.

Hittills så har bara packlista vid eventuella rån och liten ficklampa blivit strukna från packlistan eftersom det är på tok för jobbigt. Eventuellt försvinner också hörlurssplitter eftersom det inte verkar bättre än att de ligger i källaren och jag inte orkar mig dit ner ikväll.

Dagens gladaste överraskning var när jag hittade packpåsar i min ryggsäck, det finns kanske hopp om att det inte kommer vara komplett kaos i ryggsäcken trotts allt.

Nej, nu ska jag packa det sista, klockan 05:00 imorgon bitti ringer klockan och då bär det av mot kung Bummiboll och hans vänner!

1 Comments:

  • Nittiotalet är tyvärr något för nära för att vara hippt. Sjuttiotalet är passé, men däremot är 80-talet helt rätt. Fram för sunblockers som täcker hela ansiktet. Om mer än 50% av våra ansikten fått färg efter semestern har vi haft fel modell på glasögonen!

    By Blogger AI, at 23:15  

Skicka en kommentar

<< Home