Micke, Anders and Kalle goes Thai

2006-04-13

Forsta dagen och lite till

Att skriva via mobilen en tidig morgon ar val sadar sa jag tankte att jag kunde uppdatare om det nu gar battre fran detta nagot omkastade tangentbordet. Eftersom min fantasi ar nagot begransad sa det far bli i punktform.

* Varmare an bara den
* Vattenkrig pa alla gator sa man alltid ar genomblot
* Folk som gar och kletar lera i ansiketet pa de de moter, ingen hitt...
ska tydligen vara nyarsfirande. En tradition vi borde ta hem till
sverige!
* Omottiverat billig alkohol pa 7-eleven.
* Inget form av trafikvett, storre delen av taxiresorna brukar
ske i fel fil.
* Jag har gott i flipp-flopps pa Bangkoks gator vilket antagligen kan vara bland det
mest ohygieniska man kan gora.
* Micke forsvann sparlost forsta natten och fragan "hur hittar man en vilsen svensk
i bangkok?" blev plottsligt valdigt relevant.
* Har hunnit med att pa akta turistmaner mest storsta sannorlikhet bli totalt
blast men enda kanna mig nojd med kopet.
* Funderat over om det finns nagon thailandare som inte ar snall.
* Manga tankvarda citat har kommit fram med eftersom Micke ar citatens
man overlater jag det aterberattandet at honom.

Nu vantar 10 timmar buss och 4 timmar bat men sen far vi se vad Thailands strander har att erbjuda. Mer om det senare!