Micke, Anders and Kalle goes Thai

2006-04-13

Citat

  • "Det luktar nastan lite popcorn. Kottiga popcorn." - Kalle om Bangkoks lukt
  • "Det ar en smarre atletisk provning att ga pa toa." - Kalle om toaletterna utan sits
  • "Jag tyckte hon var lite tystlaten under kvallen. Sen sa visade det sig att hon var dovstum." - Micke om en flicka han 'konverserade' med under kvallen
  • "Jag tror han kor oss anda ner till havet nu." - Anders orolig efter 30 minuters Tuktuk-resa mot 'narmaste restaurang med sea-food' - resan kostade 20 baht = 4 kr
  • "Jag tror jag bjod med henne nu, men jag ar inte saker" - Micke hjalper till att bestalla biljetter till Ko Phang-Ngang fran tjej i turistinformationen
  • "Det har en kanske en tradition vi borde ta hem till Sverige." - Kalle om vattenkrig och lersmetning i nyarsfirandet