Micke, Anders and Kalle goes Thai

2006-04-20

Solfaktor 50

Jag branner alltid mina axlar, sa idag tankte jag att jag inte skulle gora det. Jag smorjde in dem med solfaktor 50, resten av kroppen med 7... Nu konstaterar jag att axlarna ar det anda pa min kropp som jag har brannt idag. Min fraga lyder alltsa, hur bra fungerar min solskyddsfaktor 50?

Mycket har hant, men jag har kommit in i semesterlunket nu, sa jag orkar inte sammanfatta allt i text. Vi befinner oss i alla fall pa Reilay Beach nu, och det ar verkligen jattefint har. Lite mycket insekter for min smak bara. Igar dodade jag en kackerlacka och den krasade tillrackligt mycket for att fa mig att hoppa in med huvudet rakt i dorrposten, vilket ledde till ett blodigt sar i huvudet.

Veckans citat maste anda tilldelas Kalle. Han tyckte, mycket riktigt, att Anders var lite tontig nar han red elefant och skriker helt sonika: "Tank Tarzan Anders!!!". Sjalv overvann jag min elefantskrack med hjalp av denna elefantridningen.

Nu blir det kylbalsam pa mina stackars axlar, sedan far vi val se vad den har on har att bjuda pa for gott ikvall.

1 Comments:

  • kan man få lite utveckling av elefantskräcken tro? :)
    all djurskräck som inte har med småkryp att göra intresserar mig! hahaha
    en krasande kackerlacka hade troligen fått mig att göra värre saker än hoppa in i dörrkarmar.. uh..

    By Anonymous Anonym, at 17:11  

Skicka en kommentar

<< Home