Micke, Anders and Kalle goes Thai

2006-04-15

Vad ar ett liv vart i Thailand?

Vad ar ett liv vart i Thailand? Folk kor motorcykel och vespa utan hjalm pa sitt huvud, berusade. Taxibilarna kor i mitten av gatan, trots att det sags vara vanstertrafik. Och man kan lasa frasen: "Drugdealers will be shot without any questions".

Idag har vi i alla fall legat och glassat pa stranden. Otroligt najs. Jag lyckades ganska bra med solbrannan ocksa, forutom att jag brande axlarna nagot..

Har pa on umgas inte turister och thailandare sa mycket , det ar trist. Dessutom ar det ratt trist att storsta delen turister faktiskt ar svenskar. Pa det sattet var det faktiskt roligare i Bangkok, man traffade sa mycket annat folk.

Jag ar sa fruktansvart nojd med min investering i dagslinser har nere, nu behover jag inte vara lika radd for att tappa min begransade manadslinser igen, det fanns namligen ingen mer marginal for att tappa fler. Helt otroligt pris for linserna ocksa, bara nagon hundralapp for 30 dagar.

Anders och Kalle tycker att jag svanger ratt mycket i humoret nar jag blir hungrig sa de har aven borjat se till sa att jag ater regelbundet, for allas trevnad. Det ar bra att slippa halla reda pa allt sjalv.

Nu ska jag ut och gora byn. Vi ses!